Пилотът на Дунев Моторспорт се качи на почетната стълбичка и в последното състезание от европейския дрифт шампионат King of Europe, което се проведе вчера на остров Крит. Отново по феноменален начин - с изпреварване, Тодор спечели малкия финал срещу Капотис и се класира трети в Порт Крит, което направи българина недостижим в генералното класиране. Така Дунев, който през миналата година завърши трети в шампионата, се пребори с дрифт елита на стария континент и заслужено спечели титлата крал на дрифта в Европа. За първи път в историята на най-младия и атрактивен автомобилен спорт България има своя европейски шампион. В началото на сезона Тодор стартира със значително по-слаб автомобил от своите конкуренти, но пилотските умения и безспорния талант който притежава, се оказаха по-важни от конските сили. Едва през втория си сезон в сериите Дунев показа невероятна класа, постигна три победи, едно второ и две трети места, като единствено в Гърция не успя да влезе в топ 3. Българинът записа в актива си множество изпреварвания, които са изключителна
Водачът във временното класиране за европейския дрифт шампионат King of Europe, Тодор Дунев, ще участва в предстоящото състезание с основно променен автомобил. Жълтият Nissan 200 SX с който българинът постигна досегашните си успехи е изцяло ревизиран, а благодарение на мениджъра на отбора Бончо Дунев, който е и главен конструктор на автомобила, под предния капак са настъпили редица промени. Двигателят е същият, като към него е инсталирана NOS-система за повишаване на мощността, а цялата предница е изградена наново за да побере новите охладителни системи разработени от Дунев старши. Новите „оръжия" в атомобила на Тодор, инсталирани за последните две състезания от шампионата имат за цел да доведат мощността на 1.8 литровият агрегат до почти 400 к.с., което крие сериозен риск за мотора. За да подсигури участието си в оставащите стартове, благодарение на основният си спонсор Теразид, отборът на Дунев мотор спорт тръгва за Гърция с два автомобила. Тренировъчният Nissan също е приведен в "боен" вид и ще влезе в ролята на резервен автомобил
Специална метална конструкция, наречена терапод, издигната на два метра и половина над земята дава шанс на всеки желаещ с редовна шофьорска книжка да се убеди лично в неограничените възможности на новата генерация модели от гамата на марките Land Rover и Range Rover. След Бургас и Варна, през уикенда София ще е домакин на заключителният етап от нетрадиционната демонстрация, наречена Land Rover & Range Rover Experience, която е част от световно роуд шоу. В България тo поставя старт на масирана и целенасочена кампания за още по-агресивното налагане на тези превъзходни и луксозни офроуд автомобили на нашия пазар. Благодарение на изцяло обновената гама от високотехнологични модели, новите, значително по-добри цени и специалния пакет от услуги, официалният дилър на марките в България Мото-Пфое разчита да спечели много повече фенове и клиенти за Land Rover и Range Rover в страната ни. От началото на годината у нас моделите на Land Rover и Range Rover се предлагат вече с пет години пълна гаранция. В допълнение се предлага пакетът
Легендарният Big Foot пристига в София за MONSTER TRUCK SHOW SOFIA 2010. Шоуто ще се проведе на Националния Хиподрум в Банкя на 2 и 3 октомври и феновете ще имат уникалната възможност да видят отблизо какво може ОРИГИНАЛНИЯТ КАМИОН ЧУДОВИЩЕ! Вярно, че в София има много коли за скрап, но идва не да разчисти улиците, а да покаже какво означават 2000 конски сили... Как 5-тонно ЧУДОВИЩЕ скача на цели 5 метра във въздуха и мачка по 4 коли наведнъж! Програмата ще позволи на феновете да разгледат ЧУДОВИЩЕТО отблизо, да говорят с пилота и механиците в отбора, да разберат всичко, което ги интересува за техниката, да се сдобият с оригинални сувенири, да си направят безценни снимки и да изживеят пълноценно магията от близката среща с ЛЕГЕНДАРНОТО ЧУДОВИЩЕ!Програмата включва много атракции специално за феновете - общо по 4 пъти на ден ще се раздават награди за гости в т.н. "Happy Hour" -томбола с входните билети.В поддържащите активности ще има екшън с мотоциклети, ATV, офф роуд автомобили, автокрос бъгита, поредица от демонстрационни състезания за
Само седмица след като спечели състезанието в Сърбия и броени часове след като автомобилът му бе възстановен, пилотът на Дунев мотор спорт донесе втора купа за България. В Румънския град Клуж, където се проведе вторият кръг на европейския дрифт шампионат "King of Europe" Тодор отново се представи на топниво и направо разплака повечето европейски състезатели на мокрото трасе. На квалификациите Дунев постигна перфектен резултат и с 90 точки зае второ място, изоставайки само с една точка от победителя Норберт Ковачик. Дъждът затрудни много от пилотите, но каленият в различни пистови състезания български пилот не направи нито една грешка и заслужено зае челната позиция.Състезанието започна на изсъхващо трасе и само финалистите успяха да карат на сух асфалт и да демонстрират типичния за дрифта пушек от гумите. За щастие Тодор беше един от тях.На 1/8 финала Дунев безапелационно отстрани румънеца Разван с BMW E36. След това последва изключително успорван 1/4 финал с унгареца Атила Лади BMW E36 V8. Съдийте отсъдиха 5 на 5 точки и пилотите трабваше
В последния уикенд в сръбския град Крагуевац се състоя първия кръг от еврпейския дрифт шампионат KING OF EUROPE , който събра на арената 43 топ дрифтъри от 12 страни на стария континент. Високото ниво на систезанието даваха миналогодишният европейски шампион и шампион на Унгария-Адам Керени, шампионите на Гърция Статис Папаргиопулос , на Сърбия-Боян Курбаля, на Словакия-Норберт Ковачик, на Франция-Никола и най-вече присъстрвието на трите "нисколетящи самолета" BMW от Италия водени от шампиона Пагани , които с появяването си предизвикаха нервни тръпки у конкурентите и бяха предварително сочени за победители.На този фон положението в нашия лагер беше тревожно.От миналогодишното си участие Тошко имаше 4-то място и неприятния спомен от удара, предизвикан умишлено от Ковачик , който го извади от по-нататъшната борба.Допълнително напрежение внесе и новата конфигурация на трасето, предлагаща поредица от много бързи и трудни завои .През целия ден на официалните тренировки екипът търсеше оптималното решение, а правилният отговор все не идваше.